lista

SKULLE DU HELST

1. Pierca tungan eller läppen? - Tungan tror jag

2. Vara seriös eller oseriös?- Oseriös

3. Dricka grön eller röd mjölk? Helst ingen men grön då.

4. Brinna upp eller drunkna? - Drunkna.

5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Frieeeeeeends.


SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om någon nu? - Beror på vilket sätt.

2. Har du skolkat? - Nej.

3. Varmt eller kallt? - Varmt.

4. Soligt eller regn? - Soligt

5. Fanta eller cola? - Inget av dem.
6. Är du nyttig av dig? - Andra tycker det inte jag.

 

OM MIG

1. Vad heter du? - Alice Ewa Martina Brandt.

2. Syskon? inga..

3. Vart bor du? - Stockholm.

4. Hur många barn vill du ha? - Inga :s

5. Vill du gifta dig? - Inte just nu haha men sen.

6. Favorit tid på dagen? - Kväll tror jag.

7. Humör just nu? - Trött.

8. Sugen på just nu? - I don't wanna study, I just wanna party..

 

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA

1. Pussat någon? - Ja

2. Sjungit? - haha nej

3. Blivit kramad? - ja

4. Känt dig fånig? - ja

5. Saknat någon? yes

6. Dansat galet? - JARRÅ

7. Klippt håret? - nej

8. Gråtit? - ja

 

GREJER

1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - nej

2. Har du en hund? - nej

3. Sover du helst ensam eller med någon? - med någon

4. Tror du på spöken? - aa :s

5. Är du mörkrädd? - HAHA SOM FAN

6. Vad vill du ha just nu? - sommarlov

 

KÄRLEK

1. Är du singel nu? - halvt

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa

3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? beror ju på vem såklart.

4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - ja

5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - ja

6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? ja

7. Har du varit på en blind-date? -  vad är det haha? :$

8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - jadå

9. Saknar du någon av dina ex? - nej

10. Somnat gråtande pga kärleken? - tror inte det

11. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - från när jag lystnade skitmycket på sofijah och var skitkär i magnus HAHAHAH, ja men vågar inte säga vilken ;$

 

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? - världensbästakristin

2. Är du ofta med dina vänner? -  everyday

3. Vad brukar ni hitta på? - everything

4. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - ja
5. Vem vet mest om dig? - kristin, mira.. karl-johan.

 

OM DIG

1. Hur lång är du? - lite över 160

2. Är du nöjd med ditt rum? -  nej

3. Villken är din riktiga hårfärg? - blond..

7. Har du någon sjukdom? - ja

8. Är dina föräldrar skilda? - nej :D

9. Gillar du skolan? - faktiskt :D

10. Hur svarar du i telefonen? - K DIN MAMMA/hallå..?/hej det är martina

VAD

1. Åt du senast? - tuggummi

2. Drack du senast? - vatten

3. Har du på fötterna? - nothing at all

4. Lyssnar du på just nu - tv:n haha

5. Gillar du mest hos dig själv? - jag är ball. nej men jag gillar inte alls mycket hos migsjälv
6. Kommer du aldrig förlåta att du har gjort? - man ska ju inte ångra sig.. jag ångrar faktiskt inte ens att jag blev sjuk, samtidigt som det är det värsta som hänt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0