Morgon

Igår: i skolan delade lärarna ut diplom
till "speciella elever" när de sa den som har högst brtyg och typ är bäst i svenska, så ropade de upp mitt namn och jag blev skitglad :D slutade 11 och träffade s, borde inte skriva så men jag hatar dig så sjukt jävla mycket. H*n drog vid 4 kanske. Jag snackade tel med Latifa och gick ut med hunden haha.. Sen ringde Kristin min underbaraste och frågade om jag ville sova där, så jag packade och åkte dit haha. Vi fixade oss för skolavslutningen, somnade typ 2 och gick upp 5, jarrååååå.
Idag: halva min klass skulle sjunga (jag, Kristin, axel, viktor, Julia, Atena, Diana, sadik, Frida, marc, josef osv) haha den enda av oss som verkligen kan sjunga är typ Diana och Kristin så ja hehe.. Sen höll rektorn tal osv. Kommer sakna min klass sjukt, vi byter ju klasser varje år. Åh snela hesten, jag vill inte byta :( efter avslutningen åkte jag och Kristin till grönan. Bodde i extreme som vanligt hihi så skön :D HAHA vi träffade 3 18-åriga killar också och jag fick nummer av Leo, haha han ba "nu måste vi ses ofta martina!" HAHAHAHAH jag dör så jävla kul. Nu sover Kristin men jag är morgonpigg i vanlig ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0