Söndag

Jag har nyss färgat håret, utväxten och lite så. Annars satt ju färgen ganska bra. Hur har början på erat sommarlov varit? Mitt har varit toppen! Jag & Kristin har sovit hos varandra varje dag och bla varit på Grönan, sett skräckfilm, lagat lasange, skrattar helt sjukt mycket, spelat in roliga videos och skrattat lite till. Jag älskar dig helt galet mycket! Idag vaknade jag jättesent, typ 10 ?! Jag som alltid vaknar runt 7.. Haha. Frukosten var jobbig, åt inte ens en halv dl yoghurt men det var jobbigt ändå men jag åt upp. Åkte till stallet sen och allt dåligt mående jag haft sen igår gick bort. Fick rida min älskade Amber, det var avslutning så vi tävlade i "Hela havet stormar". Jag & Amber vann en av ronderna, haha.. Fast hon galopperade så snabbt att vi red förbi konen, men vi vann ändå. Amber höll på att trassla in sig i sig själv och gå omkull, men haha hennes vinnarinstinkt är det ju inget fel på i alla fall. Ett under att jag inte flög av då jag red barbacka. En sallad till lunch och nu har jag somsagt färgat håret. Får se om jag träffar någon men jag är så himla trött.
Just en gammal fjortispic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0