Torsdag

Hej på er! Somnade 4 inatt, låg och bråkade med mitt ex på sms.. Jag sa att han skulle ta bort en bild på mig från instagram. Det slutade med att han satt och sa att jag inte har nåt liv, att jag bara tänker på mig själv, att han har ett mycket mer perfekt liv än jag, att det enda jag gör är att bråka med mina föräldrar.. Han har varit otrogen osv. Jajajja skit samma, är asglad idag, ska åka till Skarpö sen :D Innan ska jag packa och såntdära, kommer hem på lördag tror jag. Ha en grym midsommar!

Så jävla gammal.. Hej kort hår, råttfärgat osv

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2012-06-21 @ 16:35:48
Postat av: Anonym

Fina ögonbryn på bilden, tycker du borde spara ut dem du har nu, för nu ser de bara målade ut, de var jättefina på bilden!! Du är jättefin :)

2012-06-21 @ 16:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0