14 maj

Hej sötnosar! Har ni haft en bra dag? Vet att uppdateirngen suger just nu, men ska ändra på det! Ska mejla runt lite nu och starta grejer, tror det blir bra och kan höja statistiken rätt mycket faktiskt. Dagen var grym, haha slutade dock 4 för jag & Kristin gick på extralektion i matte, men vi har ju prov på onsdag så det var ju lika bra, right? Lärde mig en hel del faktiskt, var ju bara jag, Kristin, Atena, Sonali & Solale där så det var grymt. Drog hem vid 4 ju, och skulle på träning nästan direkt, jättekul idag faktiskt! Gick rätt bra. När jag kom hem tog jag en lång dusch och haha fyfan vad underbart det är. Nu är det skype med älskling som gäller, planerar kristin himmelsfärd och sådär, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0