Högre kvalitet på bloggen!

Foto - Någon önskade mer foto och jag har inte använt systemkameran på jättelänge. Ska börja fota mer i vardagen och så, fast jag tar tyvärr inte med mig kameran till skolan eller så, möjligen om jag ska ut och fika med någon eller så, men inte annars. Jaja, det mesta jag bloggar om kan jag ju fota hemma ändå.

Skönhetstips - Hår, hud, naglar, smink, produkter jag använder osv! Mer skönhetstips helt enkelt, inspiration, budgettips och lyxtips!

Videobloggar - Jag är så sjukt tråkig, haha, men ni tjatar ändå om videobloggar, så det ska jag försöka göra någon gång i veckan i alla fall. Kommentera gärna om vad jag ska videoblogga om. Snälla, inte sminkvideo..
Ätstörningar - Märker ju att ni uppskattar mina tips, min historia osv och så är det skönt för mig att få skriva av mig ibland när det känns extra svårt, och ni är alltid så gulliga och peppar.

Kommentarer
Postat av: .

Menar inget illa nu men du sa att du störde dig på sånna som härmade juliahofsweden när de skrev/bloggade.. Men du har ju börjat skriva lite likt? Menar inte Att det är dåligt, men det var bara lite konstigt . Kram

2012-05-11 @ 18:29:57
Postat av: Anonym

Japp

2012-05-13 @ 18:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0