Sanningar

Jag gillar inte choklad så mycket.. Alltså JAG, inte ätstörningen.
Jag vill inte bli frisk till 100 %.. Eller min ätstörning intalar mig att jag inte kommer vara något när jag är frisk, så jag kan inte bli det.
Min mamma har varit svensk mästare i öldrickning.. Jag har ärft hennes "egenskaper" och jag kan dricka väldigt mycket + väldigt fort. Jag kan tex dricka 4 liter på kort tid utan att må illa.. Hehe. Alltså vilken dricka som helst. Så jag ska kanske börja tävla jag med, fast inte med öl, haha..
Jag ser nästan aldrig på TV.
Får jag inte MVG på ett svenskaprov så tar jag det som att jag fått IG.
Jag är inte den där som är beroende av shopping, fast jag har väldigt mycket kläder.. Ologiskt..
Jag bet på naglarna i minst 6 år, och nu har jag äntligen slutat!
Mars 2011

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fota nån gång och lägg upp nya inte gamla bilder

2012-05-24 @ 15:31:02
Postat av: amanda

hur kan du få träna så mycket som du gör om du har anorexia? det hjälper inte precis att gå upp i vikt, vilket du borde :/

2012-05-24 @ 19:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0