Skärpa mig?

Herregud, tusen förlåt för uppdateringen! Men jag har en ursäkt, kom hem från Ingmarsö igår, och har inte mått så bra.. Tar varför senare. Kom nyss hem från träningen i alla fall, jätteskönt! Man blir alltid jättepigg av att träna oavsett humör, speciellt av kickboxning. Annars har jag haft en bra dag, lite trött bara hehe men det ordnar sig nog! Imorgon har jag 2 prov så jag ska plugga lite inför de, och skriva klart min musikuppsats om The foo fighters också, sen är jag klar. Imorgon ska jag & Kristin göra en ordentlig nagelfix, haha som alltid, älskar dig bestfriend! På fredag drar jag till Grönan och kollar på LMFAO med Svampen & Marcus, asnajs! Träffade de ett tag idag också. Men nu ska jag duscha och sen plugga somsagt, ha en jävligt bra kväll så hörs vi senare!
Var tvungen att täcka..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Martina! Såg att du och Svampen är tillsammans igen, var inte du på G med Simon? Bara undrar, skulle bli glad om du svarade i ett inlägg (:



Älskar din blogg!

2012-05-02 @ 22:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0