Torsdag

Hade BUP-samtal idag, vi pratade om massa olika saker + att jag ska få hjälp av AB-kontakt också, och det känns faktiskt jättebra att testa ännu en ny "behandling", eller vad man kallar det.. Tror det kommer bli riktigt bra! Idag var jag bara på två lektioner i skolan, sen äta på restaurang. Läskigt eftersom att man inte vet innehållet osv. Men jag åt upp halva kycklingen och nästan all sallad. Sen blev det shopping - lite smink, skolavslutningskläder (ska dock troligtvis byta shortsen), ett par solglasögon, en bandeau osv. Blev rätt nöjd faktiskt, visar allt senare. Nu blir det en dusch tror jag, har ni gjort nåt kul idag? PUUUSS (alla klagar btw på gamla bilder, men min sladd funkar inte.. Kan inte låna mammas eller pappas, deras funkar inte heller, inte på deras mobiler heller typ.. Så jag tror Apple har nåt problem)
jag och finaste nån kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0