fall stuffs

9 plagg för hösten. Allt är från Gina Tricot och jag fick bara lust att göra ett collage som tipsar om kläder i min stil, om någon vill "sno stilen" av mig. Lite söta blusar, sköna byxor, varma långärmade tröjor, inomhuslinnen osv. Tycker det passar riktigt bra för hösten! Sen plockade jag ut kläder som inte alla kommer springa runt med, inte vad jag tror i alla fall. Och det är ju alltid coolt att ha en egen stil!
Förresten, jag älskar att göra klädcollage och tipsa om kläder. Har ni nytta av det? :)
Kommentera!

Kommentarer
Postat av: stina

har du photoshop?

2011-08-28 @ 10:53:24
Postat av: bella

fina kläder

2011-08-28 @ 10:53:41
Postat av: Anonym

den tröjan längst ner var fett fin!

2011-08-28 @ 10:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0