Önskevideo - Hur jag fixar mitt hår en vanlig dag

Jaa.. För rätt länge sen fick jag lite frågor om hur jag fixar mitt hår. Många säger även att jag har så sjukt fint hår, att dem vill ha mitt hår osv. Och nu blir det upp till bevis! Haha, nej men ni ska få se hur jag fixar mitt hår lite lätt. Har andra tips också men det får vi ta en annan gång! Visar även min outfit mm. I videon är jag osminkad. Hope u like it! ♥
Dagens outfit för er som inte såg i videon ;) Linne från H&M, jeans från Gina Tricot, och tjocktröjan som jag håller i är inte den från London, den här kommer från H&M :) Så rätt enkel ouftit idag..
Hoppas ni blev nöjda med inlägget :)♥ All for you babes.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0