1 december

Hej. Idag är det 1 december! December är typ min favoritmånad, så mycket att göra men det är en bra stress. Idag hade vi franskaprov. På siffrorna hade hon tagit skitsvåra tal, som hon inte ens sagt att vi skulle ha prov på.. Men fick inte F i alla fall. På skrivdelen gick det supebra, om jag gissar så tror jag att jag får B. Och jag är dålig på franska så då är B helt okej. Annars har dagen varit okej, bara det att jag är ledsen. Efter skolan mötte jag dady. Waynes direkt såklart. Vaniljlatte där och sen följde jag med honom till Coop. Haha. Tror faktiskt jag blir hemma imorgon. Det känns så. Jag måste tänka. Och jag vill inte att mina kompisar ska se mig ledsen. Måste hämta upp mig. Så det blir nog så. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0