Brolle JR, från i tisdags

Alltså omg, den lektionen var verkligen inte bra. Brolles galopp är seg som jag vet inte vad och han lyssnade inte på mina fattningar. Sen glappade tyglarna skitmycket, de gled ur mina händer hela tiden. Alltså det kunde inte gått sämre. Fast min ridlärare tyckte det gick bra. Men jag ber till gud att det går bättre de 2 sista gångerna nu innan jag byter ridklubb. Längtar till Säby, tror att jag kommer utvecklas mycket mer där.. :)
Cavaletti :D (Jag är den i röd jacka)
Haha ser ut som världens tjockaste, och jättefin galoppfattning jag skulle göra där.. Brolle ser ju pigg ut också!
Haha sexigt att det ser ut som om han flyger typ.. Fin sits, here i come :D
Koncentrerad brud rider lätt i en galoppfattning.. HAHA.
Tja.
Galooooooooooooooooooooopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0