Kort nagelfix

Dålig bild.. Men såhär såg mina naglar ut innan. Nej, de är inte långa.. Men jag har nyss lyckats sluta bita på de.. Haha, coolt. Men innan hade jag smuts under de och gammalt lack kvar. Fint.
Sen tog jag fram en "nagelpetare" och tog bort smutset under naglarna. Man får hålla på ett tag, för det gör skitont om man kommer för långt in :(
Såhär såg de ut sen.. Så gott som allt smuts borta, skönt!
Sen tog jag ett sånt där starkt, svidande medel för att ta bort det gamla nagellacket. Tycker den här rengöringen är superbra, tar bort ALLT. Och det går snabbt också!
Sen la jag ut lite toapapper på ett bord, så det kommer där ifall man spiller ut lacket. Då blir mamma sur ju!
Sen valde jag.. Eller snodde ett nagellack av mamma. Ett vanligt rött, passar ju bra nu i jul, eller ?!
Och resultatet! Vet, ingen stor grej men aja.. Hade bara lust att fota medan så varför inte lägga upp? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0