Ny kameraväska

Innan jag går och lägger mig måste jag faktiskt visa en sak.. Nämligen en av mina julklappar som var en kameraväska! Störra än min gamla vilket gör att jag får plats med mina 5 objektiv + 60D kitobjektiv, blixten, filtrena, fjärrutlösaren (hehehe, visar den sen!), och kameran också. Riktigt bra. Plus att man kan bygga sina egna fack i den. Tog bort ett fack, så får jag plats med mycket mer. Imorgon ska jag träna och efter det fota en hel del med både Close up + 10 filtret (oj vad jag avslöjar mina julklappar), fjärrisen och släpa med mig den nya kameraväskan. Åh, underbart! Ska såklart visa resten av julklapparna också. Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: elin

Sv: nepp, det är en eos 1100D

2011-12-25 @ 01:10:46
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0