Bilder från skolan!

Min röv och Sagas hand.
Haha, jag älskar dig :')
Jag inne på toan på gymmet.
Jacinta sitter på mig.
Underbart fina Catherine, kolla hennes hår liksom! Och min gympalärare i bakgrunden, höhö..
Haha gillar min min..
SNÄLLA IGGA MIG. Hade bad-hair-day dessutom.. Men äsch, man ska väl bjuda på sig själv? :)
Jacinta :D
Nån text på gymmis :')
Sexiga bruttor
Ouuups.. Visste inte att det var nåt i :$
I skolan innan SO:n hehe..
Min skola är ju så skön så de har bestämt att vi ska vara på gym varje gympalektion :D Och det bästa av det bästa, man får åka tub tillbaka :D Haha, älskar att åka tub.. Men det var skitnajs där i alla fall, höll på i en timme med nåt. Och Cinta tog massa bilder med min mobil :D Me like (y) Sen tuben tillbaka. Ingen hade ju SL-kort utom jag så jag fick öppna så alla andra kunde planka. Och spärrvakterna brydde sig inte, haha. Sen dunkade vi musik och en städare på tuben dansade med mig, haha. Sjukt rolig skoldag.. ♥

Kommentarer
Postat av: Jacinta

Bäääästa dagen!! <3

2011-11-23 @ 10:43:30
URL: http://justjacii.blogg.se/
Postat av: Anonym

pinsamma!

2011-11-23 @ 18:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0