Nej december var inte den bästa tiden i mitt liv. Inte januari, och då rakt inte februari. Mars, april, maj var inte heller den bästa tiden. Augusti, september, oktober var inte heller den bästa tiden. Kanske inte nu heller, men jag vill tacka er som får mig att skratta. Vad skulle jag göra utan er? Ett år och nästan tre månader har gått och jag kämpar som fan, men ni får mig att göra det. Det är ni som har byggt upp mitt självförtroende, som får mig att inte ta åt mig skit. Att ha stunder då jag tycker jag är bra. Det är er förtjänst att jag slår ihjäl dagarna, att jag får vara med er och skratta som gråta med er. Det betyder så mycket. Ni vet vilka ni är, och jag älskar er. ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

shiit,vad hände med ditt öga ?

2011-11-16 @ 22:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0