Every person have a own list, put yourself at the top.

Bilder från igår när vi käkade på Steak House, typ godaste jag smakat!
Hejhej. Kom nyss hem faktiskt, var ju på Bup. Fick en läxa också, haha.. Sitter i alla fall under täcket faktiskt med en stor latte och ska snart äta lite middag. Efter det ska jag på träning. Rätt så otaggad men det känns så bra efter. Haha. Sen är det ju måndag och då får man ju vara lite otaggad på typ allt, ellerhur? Dagen var bra i alla fall. Hade 4 lektioner varav 2 prov. Matteprovet gick bättre än förväntat och engelskan gick väl helt okej. Fast jag tror jag fick 1-2 fel på engelskaprovet så jag är inte nöjd. Aja, hoppas jag får alla rätt nästa gång! :) Alla lektioner gick bra osv. Lunchen rörde jag inte för det såg så äcklig ut.. Tacka vet jag knäckebröd. Haha, typ min stora kärlek just nu i skolan. :') Men nu ska jag börja göra mig iordning och slänga in några mer inlägg.. Puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

Heej hoppas allt e bra? Men vad är bup och vrf går du dit? Kram

2011-11-21 @ 17:24:39
URL: http://liki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0