Får mitt Photoshop idag istället..

Hej igen! Haha, har nyss duschat och tog lite fula bilder med Iphone4 + Instagram också. Är osminkad, det är galet skönt. Mamma kommer hem om lite mer än en timme med tonfisksallad till mig, och ska försöka få lite luft också.. Tråkigt att bara sitta inomhus. Har sett klart alla avsnitt av Ponnyakuten så har nada att göra. Vad ska man göra när man är sjuk? Så tråkigt. Blir skolan imorgon i alla fall, även om jag fortfarande är sjuk så pallar jag inte missa. Sen ska jag & pappa åka och köpa ridgrejer till mig.. Haha. Men ska köpa ny hjälm eftersom att min blv stulen och kanske en säkerhetsväst eller nåt.. Vill ha nya ridbyxor. Men det finns typ inga snygga i min storlek. Jo, typ knallrosa med Mulle på. Fint! Haha. Men ska lösa mina små problem nu, dvs komma på något att göra och bota min törst. HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0