Huset vid vägens ände

Handling: 4 ungdomar åker till ett hus de hyrt för att jobba. Som målare, fotograf osv. Det är en fridfull plats de hittar, och de trivs super. Men snart börjar saker hända. Redan första natten händer konstiga saker och ungdomarna drömmer drömmar. De går ner i källaren och där hittar de färskt blod, även något mer hittar de.. Allt blir bara konstigare och konstigare. Dessutom läskigare.
Vad jag tycker: Jag tycker filmen var bra. Fast konstig. Slutet sög blöt rumpa. Man förstod ingenting. Men rädd blev man. Och jag är inte direkt känslig för skräck, men jag blev rädd när jag såg filmen. Dock drog de ut på allt för mycket och vissa saker fattade man inte.
Betyg: Filmen får en 3,5 av mig, med avdrag på att man inte fattade saker och att de drog ut på varenda scen. Men jag rekommenderar den, den var bra! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0