I take a step, you go at the side and i'm still on right way.

Ikväll har jag duschat, tvättat håret och gjort massa tjejgrejer inne i badrummet, riktigt skönt! Jag åt en god middag, bitt, spagetti och chilibea, mumma. Har även gjort om designen. Bara headern nu! Den jag har nu får vara lite sådär tillfällig tills jag får mer inspiration. Men designen är klar, förutom några småändringar kanske. Efter det har jag pluggat matte i 2 timmar, och jag är riktigt stolt över mig själv! Gillar inte matte men satt i 2 timmar med en sjukt svår läxa, som vi även har prov på imorgon. Nu kommer det gå bra, om jag bara tror på mig själv och kommer ihåg allt. Sen har jag pluggat till engelskaprovet som vi också har imorgon, och mamma sa att precis allting var toppenrätt! Det känns sjukt bra, den här veckan kommer bli galen! Massa träning, kompisar och bra betyg. I'm on right way now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0