It's with you I am happy

Gammal..

Tjo Glenn! Rullade såklart till skolan i mjukisar idag, det är tisdag vafan? Fast först tandläkaren.. Det gick bra, ska inte få tandställning i alla fall. :D Efter det drog jag till skolan igen och min gympa var slut.. Jag tackar inte nej till att börja halv 11, nejdå. Då hade vi livskunskap i alla fall. Efter det lunch, jag och Saga slog på stort och tog soppa. Smakade väl helt okej. Efter lunch hade vi SO som vi typ bara snackade på.. Haha, så jävla kul, jag satt och viskade mongo till Saga, och hon bah: Ludvig? Och låtsades som att hon inte hörde, så sa hon att jag skulle säga högre, så då skrek jag MONGO över hela klassrummet.. Haha, alla började asgarva och min lärare blev fett sur. Haha, tack Saga! :D Sista lektionen var matte, min mattelärare sa till mig "You can try to read the question, and see if you understand before you ask me next time". Haha, skämdes som tusan. Sen var jag tvungen att gå på Support Lesson för jag var ju sjuk förra gången, i franska alltså. Det var fan skitkul! Fast behövde bara vara där i typ en kvart för min franskalärare tycker det går jättebra för mig på franskan osv, så det var nice! När jag kom hem gjorde jag vad? Drack latte såklart. Och nu ska jag på ridning om typ 1,5 timme.. Vi ska hoppa idag så det blir väl helt okej. Uppdaterar lite senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0