Mammas födelsedag - 20 november

Godmorgon! Dagen började runt 9, blev väckt av pappa så gick vi ner och fixade frukosten. Mozarella, parmaskinka, tomat, fruktsallad, gotlandsbröd, latte, te och juice. Haha, värsta frukosten! Men mamma fyller ju år idag. Sen gick vi upp till mamma och satte oss och åt frukosten. Är verkligen proppmätt nu. Mamma blev i alla fall jätteglad för sina presenter. Av mig fick hon halsduk och vantar. Sen fick hon en jättetjock bok och ett bar märkesskor, med typ mocka i. Så nu ska jag bara fixa mig, klä på mig osv sen drar vi in till stan! Vi ska bla. gå på fotografiska, fika och kanske lite shopping, vem vet? ;) Sen när jag kommer hem måste jag plugga, för visst kämpar vi nu innan jullovet? Kom igen hörni! Tack för statistiken igår & idag förresten, ha en toppenday sötnosar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0