Min favoritblogg

Ebbas blogg är lugnt min favoritblogg! Det här är inget länkbyte men känner att jag vill länka hennes blogg ändå för den är sjukt bra. Har läst den sen januari 2011 tror jag, och läser den flera gånger per dag! Minst 10 gånger typ, hehe.. Ebba skriver verkligen sina inlägg genomtänkt och fotar superbra. Sen lägger hon upp mycket egobilder, det gillar vi, ellerhur? ;) Haha. Outfits lägger hon också upp och hon har en grym klädsmak! Hon har hjälpt mig mycket med design osv och man får mycket inspiration från hennes blogg. Dessutom verkar hon vara en skitsnäll människa! Så denna bruden är värd en FET LÄNK.

Kommentarer
Postat av: E B B A

ÅÅÅH! Tack! Vad glad jag blir! Super gulligt av dig! :) <3

2011-11-22 @ 20:25:05
URL: http://ebbawastberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0