Min torsdag

Bjuder stort!

Min torsdag har varit bra! Blev på lite bättre humör när jag kom till skolan och träffade alla underbara. Fast det är fortfarande sämre än vanligt, men jag kämpar på som vanligt och hoppas att det blir bättre snart. I helgerna kan jag ju koppla av så det blir nog bättre. I alla fall, först hade vi so och tiden går så snabbt då! Mitt favoritämne, eller ett av de. När jag var klar med uppgifterna tyckte min lärare att jag skulle göra uppgifterna för betyget A istället, och så hade jag alla rätt på de, då blev jag klad hest! :') Efter so:n hade vi engelska. Det gick rätt bra tror jag. Fick tillbaka våra prov och jag hade fått slarvfel, jag fick 10/12 och blev inte nöjd. Men jag ska ändå få 50 spänn av mina föräldrar för det är ju som B och då får jag pengar.. Haha. Efter engelskan hade vi franska och vi skulle ha presentation. Hade ju tränat ganska mycket men glömde ganska mycket, men det gick hyffsat. Tror jag kanske får C eller något.. Och är inte bra på franska så ja. Efter franskan var det lunch. Ännu en dag när man får gå hungrig till middag.. Efter lunch hade vi no-teori vilket var lika tråkigt som vanligt förutom att vi skulle leka partiklar? HAHA, stört roligt! Vi skulle krocka i varandra och vibrera, och det såg sjukt kul ut när hela klassen stod och vibrerade. Sista lektionen var svenska.. Min lärare sa att någon i vår klass hade fått A på provet, och alla har tydligen sagt att jag är bäst på svenska osv, så det kan ju vara jag. Skulle ju vara roligt. Fick ju det på förra svenskaprovet så varför omöjligt nu? Sen slutade jag, då tog jag tuben till Vällingby sen bussen till Moa. Vi gjorde jordgubbste, snackade och kollade på skräckfilm typ. Riktigt chill men båda var sjukt trötta. Sen åkte jag hem, åt lite mat och nu ska jag fortsätta göra det jag gör nu. Grattis till den som orkade läsa allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0