Om min skola..

Anonym frågar: Jag ska börja i engelskaskolan, kanske..och har ett par fråger, snälla svara!
1.börjar alla i sexan elr börjar vissa från fyran??
2.är det en bra skola?
3.var det pinsamt att börja där, alltså att du var rädd att få nya vänner
4.vilken engelskaskola går du i? allstå typ hässelbystrand, bromma....
Svar: Tjo! Kul att du kanske ska börja där, visst ska jag svara..
1. Vissa börjar från fyran och vissa börjar från sexan, det är det vanligaste. Men man kan börja lite när som helst ;) Fast lägst från fyran då.
2. Den är sjukt bra!
3. Nej, absolut inte. Jag är väldigt framåt och har lätt att lära känna nya + att alla är skitsnälla! :)
4. Jag går i Hässelby Strand.
Så ser min skola ut! Bild från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0