Sanningar

Jag vill ha längre hår, typ ner till midjan.. Alltså jättelångt. Så nu har jag håret uppsatt jättemycket för att det ska bli längre. Kanske ska beställa hem Panto-3 också och se om det funkar. Haha, har även börjat läsa sjukt mycket om hur man får längre hår.. Vill verkligen ha låååångt! :$
Jag älskar när jag kommer på ny musik innan någon annan.. HAHA. Men någon bra låt som ingen har hört. För egentligen är jag jävligt efter med ny musik och får alltid tips av andra och aldrig tvärtom.
Jag dricker alltid katte när jag ser på bio eller film, inga undantag! ;$
Jag har bara 200 kr i månadspeng för att jag får pengar när jag vill av mamma och jag och mamma åker ju ofta och shoppar osv.. Så jag behöver inte mer i månadspeng. Sen får jag ju pengar när jag får bra resultat på prov osv i skolan. Så jag behöver faktiskt inte mer än 200! :')
Jag har inga syskon och jag vill inte ha det heller. Verkar bara jobbigt, thahahhaha :$
Jag älskar att läsa bloggar som lägger upp mycket outfits! Och få nya tips om hur man kombinerar osv. Skitroligt!
Jag kan bli riktigt irriterad på de som härmar mig. Riktigt jobbigt! Var er själva, det kommer ni längst på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0