Svar på tal - Hästarna

"vilka hästar brukar du oftast rida? berätta gärna om dom"

Svar: Tjena! Jag får typ olika varje gång. Jag tycker jag passa med min elskade Jack men det tycker tydligen inte min nya ridlärare. Av min gamla fick jag alltid honom, och vi typ är menade för varann.. Haha, men älskar att rida honom och han går fint med mig :'). Men ja, de jag oftast brukar rida just nu är:
Emma: Det är hon och jag på bilden hehe.. Red henne igår också. Hon är fin oftast, men ibland kan hon ha riktigt dåliga dagar och inte göra som man säger. Hon är oftast lite svår att stanna och det är svårt att få henne att göra som man vill direkt. Men när man väl visat vem det är som bestämmer så är hon underbar! Hon är supertaggad i hoppningen och man ska vara glad om man inte blir avslängd.. Typ. Fast jag gillar att hoppa henne ändå. Så hon är fin, men ibland blir man bara extremt irriterad när hon inte gör som man vil.
Halla: Tog bilden från hemsidan. Halla är underbar på alla sätt! Snäll i boxen och i ridningen. Hon kan vara lite seg ibland om hon tycker det är för tråkigt, eller om hon går i de "lätta" grupperna. Men oftast är hon rätt så pigg och är med på noterna. Hon är duktig i dressyren, riktigt duktig tillochmed. Hoppa kan hon också och har hon rätt ryttare ser det riktigt bra ut! Dock behöver hon lite högre hinder innan hon tar hoppningen på allvar. Men jag älskar henne, hon är superduperfin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0