Dag 1 - Presentera dig själv

Det är jag på bilden, jag som syns haha.. Den andra är min bästavän Mira, men henne ska jag berätta mer om när jag kommer till den dagen då man ska berätta om sin bästavän.
Jag heter då Martina. Alice Ewa Martina Brandt. Så egentligen är Alice mitt "förstanamn", men alla säger Martina ändå. Jag är född år 1999, alltså är jag 12 år och fyllde 12 för inte alls så länge sen. Jag bor i Stockholm, i en förort i Stockholm i en röd villa. På min fritid går jag på kickboxning och rider, jag tränar även annat som löpning & powerwalk, för att hålla igång liksom. Självklart är jag med mina underbara vänner. Jag tycker om att shoppa, lite för mycket :$, och göra det mesta.
Jag går i Engelska skolan och den är typ.. Bäst. Jag trivs verkligen. Jag gjorde valet franska, kanske inte någon höjdare men kan man den franska grammatiken kan man ju allt. Så jag är nöjd på sätt och vis men ibland önskar jag att jag valt spanska.. Men, jag ville inte vara meanstream.. Det ska ni också veta! Om jag tycker som "alla andra" så gör jag det andra valet ändå för jag hatar att vara som alla andra.. Haha. Jag färgade håret rött just för att alla retas och man blir fett mobbad om man är rödhårig, men vad hände när jag färgade? Tusen nya statusuppdateringen som typ såhär: "Jag sitter med färg i håret, rött ska det bli!". Jag blir ju glad att jag är folks förebilder men är helst ensam om vissa saker ändå.
Jag har världens bästa föräldrar och en katt, Pussel heter han och han är 10 år och jeeetetjock och är en snel katt. Jag har bloggat på tusen bloggar sen typ.. 2007? Haha, med typ 3 unika om dagen. Men nu har det gått upp rejält mycket från 3 besökare kan jag säga! Så det har jag jobbat på bra med. Ja, jag är förresten 160 cm lång ungefär. Hahah, det var allt. Fråga gärna om det är nåt mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0