Dag 2 - Min första kärlek

Alla blir ju kära någon gång. Alla tror att de har varit kära typ 1000 gånger men det är ju inte så. Det är endast när man får pirret i magen och den riktiga känslan, som man inte kan beskriva. Det är då man är kär. På riktigt.

Men förra året blev jag kär för första gången på riktigt. Jag gick alltså i femman, tror det var i augusti-september nån gång. Haha, alla vet nog det här men det var i Mange. Haha nu när jag tänker tillbaka fattar jag inte vad jag höll på med. Blev fjortis, låtsades tycka öl var det godaste som fanns typ, haha det smakar ju skit. Allt för honom. Jag var kär i omgångar men sen blev vi bästavänner och va det till februari typ, jag hängde med ett gäng som han oxå var med i och jag mådde piss i det gänget och det ledde till andra grejer. Sen var vissa där fett taskiga och sa horunge, fitta lalalla vi behöver ju inte säga vilka. Men Mange har inte sagt nåt taskigt, men vi är inte kompisar längre. Vet inte varför eller hur vi slutade vara det. Så min kärlek till honom slutade bara i kaos, mitt liv blev ett helvete. Inte på grund av honom men av hela gänget. Orkar inte förklara vad som hände men det är inte slut än. Men det är myyyycket bättre nu. Jag och Mange gjorde lite sådana här grejer ni vet, som man göööör. Man vi blev aldrig tillsammans. Så ja, det var min första kärlek, på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Mira

Jag tycker du är väldigt stark som skriver om det här, jag har själv varit i din situation och jag känner igen mig som fan. Vet hur det känns, grät ofta och mådde inte bra. Och jag har haft mycket komplex om min kropp som jag vet att jag inte borde ha. Jag ska säga det att du är den mognaste 99:an i hela världshistorien som verkligen vet vad du säger och gör. Blir jätteglad att du uppskattar texten. Jag vill att den ska gå ut till många som har dåligt självförtroende eller är i någon dålig situation. Som sagt, så vet jag hur det du skriver om var. Förstår verkligen.

Du ska veta att du är riktigt söt, har världens sötaste ansikte och så fina egenskaper. Står för vad du säger och tycker, precis så ska man vara. Det är att vara stark! Guld till dig också finis!

2011-10-06 @ 18:32:40
URL: http://photobymira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0