Hur jag fixar mig en vanlig dag

"Hur sminkar du dig och fixar ditt hår en vanlig skoldag?"

Svar: Jag fixar inte mitt hår så mycket. Ibland plattar jag det, ibland tar jag fram hårblåsen och blåser ett tag så det får volym. Sen använder jag oftast hårspray bara. Jag har alltid sidbena och har inte haft mittbena sen sommaren 2010 tror jag, haha. Är sjukt ful i mittbena! Jag har oftast håret samlat på en sida, men ibland har jag det på "båda sidor".
Jag sminkar mig ganska enkelt en vanlig dag också. Jag använder foundation i hela ansiktet, dock inte flera kilon.. Haha. Och mascara såklart. Sen oftast har jag svart kajal både nere och uppe och vit kajal i ögonvrån.. Och nej, jag är inte fjortis. Jag har inte fågelskit mellan ögonen, det ser fan förjävligt ut.. Men lite vit kajal, vad fan gör det? :) Hoppas du blev nöjd med svaret och alla andra som undrat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0