I want this computer

GODMORGON BLOGGIS!
Har nyss vaknat, ska snart stoppa i mig nån macka eller så.. Kanske tar kaffe också. Sen ska jag ut och springa! Tror jag, det beror lite på. Sträckte ju benet ganska rejält igår på kvällen när de andra ville att jag skulle visa lite kickboxningsmoves.. ;) Det gjorde skitont! Men jag tror det är ganska okej idag så det blir nog en springrunda ! :)
Men i alla fall, shit vad jag vill ha en Mac! En dyr jävel. Haha, jag skojade. Men en Mac-dator. Så sjukt mycket bättre än PC. Med alla program och att den aldrig hackar. Gud vad jag vill ha en sån! En laptop, Mac Pro.. Eller något sånt. Kanske inte just den på bilden men en Mac i alla fall. Mamma tänkte köpa en åt sig själv, men hon gjorde inte det för hon skulle aldrig få ha den ifred ändå :$ Men åh, gud vad jag vill ha en. Men min dator har jag bara haft i ca 1 år, så får nog vänta lite. Men åh. VILL HA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0