i will save this day, everyday.

Bilden är gammal. Typ från februari! Åh, kommer ihåg den där dagen. Fan vad jag mådde piss. Men jaja, ska inte sitta och snacka om februari, här lever vi i nuet! Haha. Nu kommer alla om ca en halvtimme. Sitter och taggar. Haha, jag drev men det ska bli rätt så kul. Har duschat och fixat mig och satt på mig kläder. Men kvällens outfit har ni ju redan sett så ja.
Dagen har i alla fall varit riktigt fun! Den började lite segt, jag vilade och så för jag är ju lite småsjuk. Men efter några koppar te och typ ett paket halstabletter blev det lite bättre. Sen åkte jag & mamma till "lägret, över dagen! Man skulle ju ta med sig familjen så mamma hängde på! Haha, det var riktigt kul på kickboxningen idag. Gick helt okej för att vara riktigt förkyld. Men jag tog inte i så mycket, för då kunde det ju bli värre. Men ja, det var skitkul! När jag kom hem hade jag ett litet hemmaspa, valde kläder i lugn och ro (det tar typ 100 år för mig), haha.. Så det var skönt! Nu väntat jag somsagt bara på att gästerna ska dyka upp så vi kan äta.. Gaaah , är superhungrig. Ni anar inte! Men vi ses kanske ikväll, kyss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0