I'm sexy and i know it

Hej bloggis! Haha, drev. Undrar varför statistiken är så himla låg. Sen jag bytte design. Gillar ni den inte? ;/ Aja, kom nyss hem i alla fall. Har haft en rolig dag! Träffade Felix vid tretiden, vi drog hem till mig och snackade, åt äpplen osv.. Sen tröttnade vi på att sno varandras mobiler så vi tog varandras mobiler igen.. Felix kollade på mina privata bilder och jag skickade kärlekssms till Saga. Haha. Sen drog vi ut och träffade Alex och Didrik, gick in i Åkis, träffade Natta som dissade sina kompisar, haha.. Sen drog vi till Saga och mötte upp henne och Eliot.. Sen skulle Eliot dra så då var vi bara ute ett tag. Efter ett tag var jag tvungen att dra hem och äta så jag hoppade på bussen (haha) och kom hem nyss. Juste! Tappade min dator i golvet idag, så skärmen blev konstig.. Sen lystes den upp helt plötsligt, snacka om överlycklig tjej ?! Förresten då har mina föräldrar damp på mig tror jag, eller de är skitsura.. Vet absolut inte varför. Okej, angår inte er.. ;) Ska gå och göra latte nu tror jag, tända lite ljus och snacka tele med nån. Galet mys!
Haha, bild från idag.. Felix tänder på min mobil ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0