Jag är en k00ling , läään

Hej pluttar. Är med Mira nu. Slutade halv tre? Dagen har varit rätt bra och gått snabbt. På SO:n satt Saga och skrev "Saga är bättre än mig" i mitt face. Så nu är jag helt gul och utsmetad i hela ansiktet. Haha. Sen på matten gick det sådär, min lärare, asså goooosh. Vill bara *** på henne. Haha, okej. Men snart ska jag på ridning. Fast först ska jag äta och göra läxa. Och vara med Mira såklart :) Men dagen har i alla fall varit en blandning kan man säga. Inte så mycket att säga. Fick en fråga om min Iphoneskal sen som jag tror jag ska svara på.. Hehe. För det var faktiskt en smart grej att blogg om! Så nu har ni något att se fram emot :) KISSES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0