Måndag

Dagens facelook! Haha, vi hade ju "Sportsday" idag. Jag och Mira var i laget "Raiders" och vi skulle vara rödklädda. Så jag och Mira gjorde ju såklart allt! Jag hade röd tröja, röd väst, röd halsduk, röd mössa, rött face, röda naglar, röda trosor, strumpor och bh. HAHA. Men dagen var rätt kul. Vi skulle springa ju, tror det var 4 km? Eller nånting sånt. Jag kom faktiskt 19/100 tjejer ungefär i sexan så jag blev nöjd! Till lunch fick vi pasta och köttbullar, jag åt bara pastan, den var god faktiskt! Fast ingen annan tyckte det.. Ja, sen lekte vi lite lekar och så. Och prisutdelningen var bra, vi fick massa pris för löpningnen och en stor pokal för lagandan och hur vi kämpade! :D Så jag är nöjd med dagen. Snart kommer mamma hem med tacopaj till mig, sen ska jag hoppa bussen och sticka till träningen. Trött men taggad. Vi hörs lite senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0