Osminkad

Tjena folket! Har kommit hem från träningen, kom hem runt kvart över sju och det gick jättebra idag. Vi körde mest frontsparkar och styrka. Jobbigt men kul. Gör det mesta för lite träning så ja.
Nu sitter jag framför tv:n och tittar på "Ensam mamma söker", haha så tragiskt. Men bra samtidigt! Sen har jag varit instängd i badrummet i cirkus en timme. Jätteskönt. Duschade, tvättade håret, noppade ögonbrynen, rakade mig, tog bort sminket, smörjde in mig med min underbara body lotion och målade naglarna. Mycket det! Men färgen blev röd den här gången. Sen bjuder jag på 2 osminkade bilder, jag tycker jag är jättesnygg utan smink och det vet jag att du också tycker! Kom igen nu tjejer, tro på er själva och skit i utseendet! Det är ni värda. ♥
Nu ska jag fortsätta kolla, puuuuuuss!

Kommentarer
Postat av: Mira

Feeet sööööööt bäbis! <3

2011-10-04 @ 19:09:21
URL: http://alltidmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0