Ovärt inlägg. Läs ej.

Börjar inlägget med en sexig gammal bild på mig och bästavän. Haha, usch vad ful.. Jaja, här bjuder vi på oss själva! Jag måste berätta om dagen. Älskar att göra det. Dagen var rätt kul, men ganska så seg också. Kan bero på att jag är sjuukt trött så jag ska nog sova lite snart innan maten. Känner ett starkt behov av sömn. Gick och la mig 9 igår och gick upp typ tio i 8 men är ändå sjukt trött. Aja, vi hade 5 lektioner idag. So-prov, min lärare sa att jag hade svårt för att begränsa sidantalet och att jag skrev för mycket.. Oouups :$ Men maxgräns var 6 sidor så jag blev jättesur faktiskt. Efter so:n var det engelska, har engelskaprov imorgon men tror jag kommer få A. På läxan hade jag bara fått 18/20, så då blev jag sur igen. Efter engelskan hade vi franska och det var den första bra franskalektionen! Gick bra. Asgod mat till lunch, åt rätt mycket :$ Höll på att spricka, gick runt hela skolan med Saga, hade NO teori och rullade tummarna, hade svenska och skrev lite.. Flummade sönder med Saga efter skolan, färdades hem med hjälp av den röda lilla bussen full med människor, drack kaffe, dog. Det var min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0