Självförtroende

Vissa tjejer sminkar sig överdrivet, sätter på sig två bh:ar och ett tight linne, byter om 20 gånger, tupperar håret osv innan de tar en bild. Alltså? Jag söker efter en bild jag tycker är ful och ska lägga ut, men sanningen är: jag hittar ingen. Jag är ego, ja. Men man mår bra av lite egoboost, precis som Blondinbella säger! Våga säg "Jag tycker mitt hår blev jättesnyggt idag", många kommer hålla med! De kommer även tycka, fan vilken ball brud som vågar säga vad hon tycker om sig själv. Jag är trött på alla "jag är ful, jag är tjock, jag är efterbliven, jag är trög jag vet, jag kanske inte borde äta så mycket jag vet" lalalalalla varje dag. Åh jag spyr på sådana ord. Säg istället: fan vad snygg jag är! Om alla andra kan säga att du är snygg (för alla tycker du är snyggast jag lovar!) så vågar du också göra det. Kom igen nu tjejer, SJÄLVFÖRTROENDE FÖR FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0