Sometimes, I can laugh.

Hej readers! Dagen har varit rätt så funny. Började 08.00 med omprov, kul. När jag (och halva skolan som skulle göra omrprov) var klara så fick vi vänta ett tag, för normalt börjar vi ju 09.10 på måndagar. Första lektion var engelska. Blev jättebesviken när jag såg mitt prov, jag fick VG. Inte bra. Vi höll på med poesi, engelsk poesi. Rätt kul! Efter engelskan var det franska, fick tillbaka provet där med. Det var tre moment och jag fick G+, VG och MVG. Helt okej, för jag är sjukt dålig på franska. Sen lunch. Och det gick faktiskt att äta maten idag! Så det var najs. Haha. Efter lunch hade vi matte, riktigt bra lektion! Förstod allting och den gick fort. Dagens sista lektion var svenska, alltid lika roligt! :D Vi gjorde skitenkla uppgifter i ESS-boken. Blev klar snabbt så sista halvtimmen fick jag ägna mig åt läxor, skönt. Efter skolan köpte jag med mig en kaffe latte, åkte på ett möte och sen på träning. Helt okej träning idag faktiskt, mest boxning och kondition. Nu har jag nyss ätit middag och ska bänka mig i tvsoffan hela kvällen. Sen blir det sleeptime. Blogga mer såklart också. PUSS!♥
Dagens facelook, till det körde jag på en enkel outfit: Peak tjocktröja, gammal, ful grön t-shirt och Crocker jeans bara. Skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0