4,5 timmar utan någonting tillbaka

Bjuder stoooort! ♥
Har suttit och pillat på min design sen fyratiden, det är 4,5 timme och jag har typ inte kommit någonstans.. Eller jo, fixat lite i kommentarsfältet, ändrat rubriker och fixat så att bakgrunden "stannar", haha mycket! Aa fast näe. Men den kommer bli skitfin, måste bara fota lite någon dag, eller be någon fota mig för mina självporträtt blir dåliga tyvärr ;/ Och jag kan ju inte ta mobilbilder.. Herregud vad skarrigt med mobilbilder i headern. ;o Men ja.. Nu ska jag fortsätta. Hoppas den blir klar nästa vecka.. Men det är inte säkert. Läxor, kompisar, skolan, träningar.. ALLT PÅ SAMMA GÅNG. Kbry hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0