Åh, blir så glad!

Canon EOS 1000D - Tamron 70-300 mm Macro. Det kan bli mycket bättre kort med objektivet, ge mig lite mer övning :)
Jag blir så galet glad att ni besöker min blogg! Har fått jättemycket kommentarer och besökare idag! :) Och dagen är inte slut än. Min födelsedag har varit toppen, över 100 grattis på facebook, massa i verkligheten och sånt gör mig så himla glad! Vad fina vänner man har. I skolan fick jag en present av Mira, jag fick en massageborste och godis, tack sötnos! Och när jag kom hem hade mamma gjort fruktsallad & varm choklad till mellis, sen fick jag av min morbror och hans fru Jeanette, 500 kr presentkort på H&M, och två biobiljetter, tack så mycket! :D Åh, jag älskar er alla. Vänner, bloggläsare, familj & släkt, ni är guldvärda! :)

Kommentarer
Postat av: Maja

sv: Vem sjunger? ): kommer inte upp någonting ju </3

2011-09-13 @ 17:14:45
URL: http://pamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0