Det är så synd att du är så söt

Lite mobilbilder från igår! Åt lunch på Massagotti , åt ceasarsallad.. Ovanligt?

Hej, kom nyss hem. Vi var i Svinninge och plockade svamp, fast vi hittade typ inget och mina föräldrar blev oerhört irriterade för att jag skulle stanna och fota allt jag såg. Såklart. Men nu är jag hemma. Ska duscha och ha lite hemmaspa, sen ska jag göra klart designen.. Äntligen! Har kommit på exakt hur jag vill ha den nu så det är bara att köra. Räkna med att den kommer upp ikväll :) Kan näääästan lova det. Men nu ska jag nog göra en hemmagjort ansiktsmask om jag listar ut hur man gör.. Och tvätta håret, noppa ögonbrynen och massa sånt. Gläädje! Vi höres.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0