Dina läppar mot mina.

Heheh fin bild, men syskonkärlek ♥

Häy, är hemma från ridningen nu.. Det var tråkigt likzåm. Tror jag ska byta stall för VRC suger. :) Eller sen Kristin flyttade hem och tog med sig Iffe ;/ Men jag red min heeezt idag, han var fin som vanligt, helt jävla underbar. Det gick bra förutom i traven då han var lite för pigg, det gick på tok för snabbt. Om man rycker honom i munnen skenar han i tusen mil , och jag haaatar att rycka hästar i munnen, men gjorde ju så gott jag kunde.. Tror hans bett är fel för honom, han skulle ha ett annat.. Hmm, vänta ska bara leka smart.. Så hej :) Nu ska jag snart duscha i alla fall, sen ska jag prata med mig själv, tvätta bort sminket, fundera på om man kan lyfta ett hus uppochner med lillfingret och sen sova. Tjaaarråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0