Godmorgon !

HAHAHHAHHAAHAHHAHAHAHAHHA älskar dig !

Godmorgon :) Chattar lite med Jacinta och så , finns för dig baby! ♥ Idag ska jag och the family ut i skogen och plocka svamp.. Roligt. Aa fast näe. Men kameran hänger med så det blir nice :) Ska försöka tvinga mamma att fota mig till headern , sen är den nästan klar :D Då kan jag äntligen börja med fotobloggen. Underbart! :D Men imorgon ska jag träffa Mira sötnos i alla fall, tror vi ska shoppa :) Fick lite cash av farmor, tacki! Tror det var 300 eller nånting såntdär ni vet. Så det blir kul. Sen på måndag har jag studidedag och vet inte vad jag ska göra då, kanske plugga? Eller träffa någon. Beror lite på hur pigg jag är.. Är ju lite sjuk och så men ingen fara :) Men nu måste jag fortsätta stötta min underbara J, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0