In my bedroom with my stupid sister

Hellöj :) Är med syster nu.. Eller är ju liksom alltid med henne, heheh.. Hon slutade lite innan jag, sen måste jag lämna min extranyckel, lång historia.. ;) Då tog hon bussen innan mig.. Aja, sen när jag kom åt vi mellis, macka och sånt, fast vi har spelat in video där står det mesta.. ;) Aja, skolan var rätt chill. Rätt kul faktiskt, men det brukar va rätt kul ;$ Vi hade livskunskap, gympa, matte och so. Så rätt chill dag. Massa flumm och sånt, så det var ju kul. :) Men sen har vi gjort matteläxan och sånt.. Eller jag gjorde läxa och Mira satt vid min dator.. -.- Aja, nu ska vi kanske träffa nån eller nåt.. Hedda :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0