Jag är bäst

Oredigerad bild från idag!

Hej igen, guud vilken blogglust jag har idag.. Men det är ju bra, för en vacker dag pallar jag inte blogga alls. Sen vill jag säkert byta blogg som vanligt, haha.. Men nu ska jag blogga lite mer seriöst och mest om foto. När designen är klar. Vet, jag sa att den skulle komma idag men jag fick damp på min dator och slog till den, då stängdes den av och hade inte sparat! Haha, duktig chey. Men det är bara att ta nya tag imorgon! Ska träffa Mira vid tretiden som sagt, innan ska jag göra mycket. Träna hade jag tänkt, powerwalk och kanske situps eller något. Vill ha bättre kondition nu när hösten kommer! Både för ridningen, kickboxningen, vardagen och skolgympans skull. Så det är ju bara bra! Sitter och chillar lite med lugn pianomusik och har städat lite på rummet, valt lite kläder till imorgon mm. Känns fräscht! Så jag ska snart hoppa i säng tror jag, känns bra att vara utvilad. Har börjat vakna rätt tidigt igen, det är både bra och dåligt. Men vaknar vid ungefrär 8-9 nu, och det är rätt bra för då hinner man med mycket mer under dagen.
Och just nu bloggar jag från safari, som är Macs webbläsare! Så då blir det lite mer "Mackänsla" i alla fall, så slipper jag längta så sjukt mycket. Vi ska ju skaffa Mac men det kan ju dröja.. Suck ;/ Men ja, det viktigaste är att vi skaffar någon gång i alla fall! Tycker i alla fall Safari är jättebra, nästan bättre än Chrome så ska nog börja använda Safari som standard istället. Men oj vad mycket jag skriver nu, bara babblar om en massa. Nej, nu ska jag koppla av och sen sova! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0