Jag i olika situationer

Jag som rädd. Väldigt snygg tycker jag, många drömmer nog om att se mig rädd.
Jag som arg. Det är inte roligt när jag är arg. Kan slänga ur mig lite mindre trevliga ord och vara riktigt vass. Stackars dig som ser mig arg!
Jag som uttråkad. Såhär ser jag ut på No-lektionerna tillexempel. Om inte ännu värre. Nu förstår jag varför Mr. Kochar undviker att möta min blick på dessa lektioner.
Jag som glad. Såhär ser jag ut när jag äter (haha), är med kompisar eller gör nåt kult liksom. Men jag tror jag oftast ser ut såhär, faktiskt.

Ja, jag är ju grym på att uppdatera! Men har haft bästa helgen, fotat mycket :) Men min dator är ju paj. Pappa ska kolla det imorgon. Tur man har en farsa som jobbar i samma hus som några dataproffs! :D Nu har jag blivit sjuk igen också. Tjollahopp!

Kommentarer
Postat av: isabelle

2011-09-25 @ 16:52:45
URL: http://isabellesorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0