Jag saknar dig

Imorgon ska jag träffa Mira vid tretiden, vi ska shoppa och sånt.. Kommer ha med mig fem hundra tror jag, eller mer för jag ska ju äta och sånt :) Vi ska äta middag i Vällingby, sen kanske köpa nåt till bion också, lite godis och cola eller så. Alltid lika gott. Sen klockan 20.10 blir det bio! Vi ska se "Jag saknar dig", har velat sen den skitlänge så det ska bli askul! Den verkar jättebra, och så får man se den med bästa vän också. ♥ Så morgondagen kommer bli en toppendag, det vet jag redan nu!

Kommentarer
Postat av: Tess

Du har säkert sett filmen nu, men den är suuuuuperbra, tycker jag hihihih :D



Boken är oxå bra, älskar den! :d

2011-09-11 @ 22:01:03
URL: http://tessanstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0