Kväll

Lite bilder från i tisdags, innan gympan, skulle typ just gå till bussen.. Haha, hade tråkigt. Gör ett inlägg nu ikväll också för statistiken stiger! Den suger verkligen men det börjar bli bättre, så jag hoppas verkligen att det fortsätter gå uppåt nu.. Usch, vill inte ha statistiken såhär. Och jag längtar verkligen till den nya designen blir klar, då ska jag börja blogga på riktigt. Yes, nu väntar jag väl mest på att pappa ska försöka pilla ut ett hårspänne som har fastnat på tangentbordet, haha.. Annars har jag pluggat svenska och så, men det var inte så mycket eftersom att jag redan är rätt bra på att stava och så. Haha mvgbarnet kommer hääär! ;) Nu ska jag bara chilla och så, sova tidigt. Imorgon väntar en jobbig skoldag, sen är det helg! Ska även på middag imorgon kväll, myyys. Och innan fika i Vällingby, standard. Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0